Fredag afton

idag har det gått Okej, med betoning på OK
jag har inte tränat så hårt utan iställeet tagit en promenad på 45 minuter.

Stegräknaren visar 10091 steg!! =D wiiieho. jag har alltså gått 91 steg mer än 10,000 ! känns bra

har dock ätit massa nötter ikväll, vilket jag INTE borde ha gjort... undra om jag förstört allt nu?:( vill inte börja om från början igen........

någonsom vet om man får äta nötter om man går på GI,det är ju väldigt kaloristarkt.


Imorgon blir det skridskoåkning i rinken med carro och skejting med Arezo! =)
längtar massa redan!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Man får äta nötter, bara i lagom mängd ;) Men ta det lungt, bättre med nötter än godis, elr hur? ;) Lycka till!

2008-03-02 @ 18:19:31
Postat av: Tuva

Hej, jag igen... ville bara säga, på de bilderna som jag såg på dig så såg du verkligen INTE överviktig ut, är det för att du 'döljer' det bra, eller är det för att du inte har 'insett' att du är normal?

2008-03-02 @ 18:24:00
Postat av: Milla

Hej! Kul att du tycker att det låter intressant med hälsopedagog =) Vi läser om allt som rör hälsa i stort sett! Muskler, missbruk, näringslära, kroppen/celler, folkhälsa, pedagogik etc etc! Jättekul är det =)

2008-03-03 @ 22:19:15
URL: http://www.halsofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0