Frukost:

Frukost; En handflata minikeso, en apelsin, ett äpple och så smakade jag lite på laxsoppan fr igår kvälll som jag gjorde.


försöker dricka 1,5 liter vatten nu, kolsyrat med smak päron... gott :)
nu vill jag ta en cigg.

Jag är så lycklig att jag gått ner i vikt. får inte tappa det nu... så rädd att gå upp i vikt.
jag syndade igårkväll/natt: jag åt en macka med smör.

förlåt.

det känns så svårt att gå ner i vikt när jag älskar mat.
att äta.

samtidigt som jag älskar att vara mätt, hatar jag det ännu mer.
nu är det rökpaus! muums.

Kommentarer
Postat av: Sofiah

hej :) Var inte rädd för att gå upp i vikt, oftast går man först ner och sen upp lite igen, så misströsta inte om det blir så någon gång.
Tycker du verkar ha en sund inställning! :)
(jag älskar också att äta, hehe..)
kram

2008-03-14 @ 22:22:59
URL: http://sofiahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0