Goder afton. NATT


Hejhopp.
Jag har varit i skolan idag:) sen blev det KAFFE och shopping på stan med lotta! Väldigt trevligt:) Har T.o.m. hunnit med att vara i ängelholm och lyssna på konsert! David skulle egentligen spela ikväll, men det blev frida och alfreds band- "The Lights" istället. Men de är oxå bra- så det var lugnt!:)



linda 6 mars 08 med solbrillor
Tjolala. Linda i Ängelholm med dem nya brillorna, Va tycks?


Matdagbok:
Idag har jag ätit följande:
FRUKOST: 1 cambridge på morgonen (167 kcal),

LUNCH: 1 Itrim-bar (123 kcal)
 
MELLANMÅL: 1 äpple.  2 koppar kaffe, varav en med mjölk. 

MIDDAG: vid 6tiden blev det paprika, tonfisk och kalkon. (150 -200? kcal.)

KVÄLLSMAT:Nu ikväll har jag ätit en morot, lite tonfisk och paprika till. runt 150-200 kcal skulle jag tro, så sammanlagt ligger vi idag på 750-800 kcal..? +Massa vatten under dagen:)
Hmm.. känns ju komstigt att äta så mkt jämfört dem andra dagarna, hopppas inte kroppen får värsta chocken nu... då DÖR JAG! :'(

Träning:
Ska försöka träna på lunchen imorgon. Först är det ju skola mellan 8-11 sen slutar jag. Då får jag slämga i mig lite mat och sen tänkte jag träna innan kl. 12.  SPINNING, YOGA ELLER EGEN KONDITIONSTRÄNING - VAD TYCKER DU????
www.aktiverum.se


Jag ska jobba mellan 12 - 18 imorgon! Sen efter det ska jag SOLA!!! JIPPY- har inte solat sen i NOVEMNER! vilket är helt sjukt, för att vara Jag. SÅ DET SER JAG VERKLIGEN FRAM EMOT ! =)  Sen ska jag ut och dansa imorgonkväll -UTAN ALKOHOL! =)


DAGENS TRÄNING: .....Den enda träningen jag har fått idag har varit Shopping och gång i massa trappor! lite surt.
-Det blev ingen löpning idag! Carro bangade och brossan kom inte hem. POOOOR MEE!
Mörkret skrämmer mig, så NAJ! =(
Men I vilket fall som helst har jag varit på Stadium idag och kollat på löparskor idag !! JIPPY!
FUCK att dem ska vara så dyra, men det borde ändå Mamma lägga ut till. Det är ju NÖDVÄNDIGA grejoor! =)

image66image67
Vilken tycker DU är snyggast ??

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den i guld :)

2008-03-07 @ 17:58:17
URL: http://jejja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0