^^Torsdagsäventyr^!

Efter min lilla springrunda i skogen med caroline så SPRANG jag hem, slängde mig in i duschen, stylade mig lite grann, kastade mig in i bilen och begav mig till Malmö med min vän Lotta, hennes pojkvän David och Johan!
David, Johan med fl. skulle nämnligen spela med sitt band på Inkomst i malmö, i musiktävlingen Musik Direkt (som även Amanda Jensen deltog i innan hon blev Idol-amanda).

Vi lämnade av David och Johan för att dem skulle gigga lite innan, vilket blev ett ypperligt tillfälle för mig och lotta att tillbringa lite av tiden till shopping. Myrorna och UFF

Maten idag har gått bra!! Jag har ätit 3 cambrigdee /måltidsersättningar kalorier 450 pådagen, sedan när jag och lotta blev hungriga vid 6 tiden köpte jag en kycklingsallad. Det var gott.

Nu är klockan mycket och jag har ätit ett äpple med lite keso =)
är det OK?????





image34

Dagens Outfit

Övriga Bilder Från Dagen:
    Neigberhood         
Lotta                                                                                                   Jag

Kommentarer
Postat av: jonna

du är ju jättefin ju :) varför plågar du dig själv såhär?

vet du hur jag gjorde för några år sedan, jag åt absolut ingenting under kanske tre veckor, drack just & pass, vips jag hade tappat 10 kilo.

dock tror jag inte det är så bra för kroppen, men allt snack om att man går upp igen sen stämmer inte, eller jaa ja vart gravid men när jag fött fick ja tillbaka min vikt som jag hade efter min bantningskur.

nu går jag och gruvar mig inför nästa, har beställthem massa kosttillskott å bantningspiller inför sommaren, så snart är jag igång. men du verkar vara jätteduktig, skitsöt också ! hehe.

va roligt att du fyller år, grattis i förskott :)

2008-03-15 @ 11:18:01
URL: http://hedmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0