God morgon! / God Lunch

Tjenare.

Okej. Jag är hemma från skolan idag igen. mådde kasst igår. kycklingsalladen ville inte stanna kvar i magen :'(
Idag har jag bestämt mig att inte äta någon riktig mat, behåller det ändå inte. måste lugna MAGEN!

Det positiva med att vara hemma är att jag kan blogga non-stop. Det negativa är att jag missar en massa nödvändiga lektioner...



image55
Hon har fin kropp, sund viktförebild? :)

inte överdrivet smal, inte tjock. söt.




MATINTAG:
En itrim måltidsersättning, 155 kcal.


Halvtimme ska jag ta en lång myspromenad med Caroline. =) wie.
vill egentligen springa i skogen....Kan jag kanske övertala henne ? ;)

Vill Sola också idag, men känns konstigt att komma till skolan imorgon helt brun ju... Ops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0