i sanningens namn

Denna helgen har gått åt helvete, rent ut sagt!

familjemiddagar, tårtkalas hit och dit. frukostar bestående av mackor =( och annat skit.
Jag har ätit chokladtårta idag. icke bra icke bra.
jag ska gå NER i vikt - inte UPP

Jag mår riktigt dåligt.
jag förstår inte varför jag plågar mig sjäklv med att äta sånt skit- jag mår ju ändå bara dåligt av det 2 minuter senare...men men.
Jag fyllde ju år..... usch alltid finns det undanflykter eller "special ecations" blä.

usch. vill bara kunna spy nu, men det går inte. jag vill inte, men jag vill.
hm.

hatar att vara mätt. det är äckligt.
nu ska jag snart sova, skola imorgon.
hatar att gå till skolan fet. vill vara smal

nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0