Mobilbloggar

Mobilbloggar God natt!God natt:)

Kommentarer
Postat av: Rund

Nattiii!:)

2008-03-05 @ 02:05:09
Postat av: Anne

Jag har en maillänk högst upp till höger i min blogg. Jag tog bort kommentaren dock, jag vill inte gärna prata så mycket om viktminskning på bloggen. :) Och nej, jag följer ingen diet... Det är inte maten som är problemet (i alla fall inte för mig) utan allt annat som man ändå äter - fika, godis osv. Så, mindre sånt. Och mer motion - mycket mer motion.

2008-03-05 @ 06:53:11
URL: http://annesfood.blogspot.com
Postat av: Jessica

Va tråkigt att du är så sjuk, hoppas det går över snart eftersom du har ett tajt schema med din viktminskning.

När du skiriver kommentarer till mig kan du komma ihåg att skriva bloggadress för jag har en kompis som också heter linda. Var det du som fråga om vattenchoklad?

2008-03-05 @ 08:23:10
URL: http://jejja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0