Torsdagslyx!!

Nu har jag ÄNTLIGEN fått mina efterlängtade skor!!! ÄR SÅ LYCKLIG !!! =) WIIEE.
DET BÄSTA ÄR ATT DEM PASSSAR SKITBRA OCH ÄR ASSNYGGA
MEN DET ALLRA BÄSTA ÄR ATT DEM SKICKADE FEL- JAG FICK ETT PAR TILL!!!!! så nu har jag 2 skitsnygga skor!!! :D sååå extremt lycklig!! wie!
Om en timme ska jag åka till Itrim! det blir vägning och hälsokontroll.... shit. sista veckan, eller snarare sen i lördags har det inte gått så bra. Eftersom mamma är i spanien har vi bott med mormor och morfar och dem tolererar inte om man inte äter deras mat. SKITJOBBIGT!


Mormor går upp på morognen och förbereder mackor till oss... jag får liksom inte äta bröd. imorse tog jag ett äpple, men mormor sa: DU MÅSTE HA MAT! jag bara: jag är inte hungrig.
Mormor: FRUKOST ÄR DET VIKTIGASTE PÅ HELA DAGEN. har du inte hört vad hälsovårdsnämnen säger?????! BLALALLALALA

usch.

I skolan idag drack jag en varma koppen och lite a-fil. shit.

lite skraj inför vågen. men men
 
Nu i helgen kommer farmor och farfar hit. Eftersom jag och min lillebror fyller år och mamma inte är hemma... så någon måste ju fira oss... Jag fruktar inför tanken om all mat och tårta. yyauuuckkk! :/

Och jag orkar inte träna. inte idag iaf.- sist jag tränade var i söndags. torsdag idag.... hmm. shit

Kanske kan svänga inom Aktiverum efter itrim ikväälll....

17.15-18.00Spinning 45 sal IS TelefonbokningGisli
18.00-19.00Boxning sal MP TelefonbokningMichel


Spinning eller Boxning? VAD TYCKER DU??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0