Torsdagsplanen. work it baby!

Nu borde jag egentligen sova.. men istället sitter jag nu här och funderar ut morogndagen.

jag har en del cambridgekuren shakar kvar... så jag tänkte dricka upp den (3 om dagen) tills på måndag, då itrim programmet börjar på riktigt!.
kanske har jag redan tills då gått ner lite i vikt? antagligen.... :)
 
så imorgon kör vi cambrigde frukost, lunch och middag.
ska även ut och springa i skogen med caroline imorgon, det kommer nog bli kul!

nu har jag precis ätit den sista bananen och den sista knäckemackan för en lång tid framöver.
men Nu ska vi köra igång

jag har en stegräknare = 10.000 steg om dagen... good luck sherloock.
en vibrationsmaskin i källaren! - Som SKA  utnyttjas ! och så bor jag i princip I skogen....

jag tänkte gå till skolan imorgon.... eller cykla.. vi får se när jag vaknar.... haha.
börja lugnt.?

Gooodddd night !!! =) ps. när man ska gå ner i vikt är det viktigt med mycket sömn... i natt blir det 6 timmar... puuh = Lite!!

puss


Kommentarer
Postat av: gonza

:) :):)

2008-02-28 @ 01:07:20
URL: http://onza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0