Restaruang middag med la familia..

jobbigt. pappa tvinga med mig till restrauangen trots att han visste att jag inte kunde äta
jag tvingades i en hel kycklingsallad. och mådde bra. fram tills NU!
jag var inställt på att gå tills skola imorgon. ser inte ljust ut...

nu ska jag inte äta mat på hela veckan. VILL INTE VARA SJUK MER!!

;'(

matintag:
Frukost (14.00) - en cambridge
Middag:18.30 - kycklingsallad med couscous och tzatsiki
övrigt: 1 apelsin

kalorier: ?
träning: sammanlagt 1 timmes promenad.

hjälp. Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Din middag var det ju inget fel på!
Hoppas du lyckas med viktminskningen :)

2008-03-04 @ 21:54:33
URL: http://jagvillblismal.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag vet inte hur programmet fungerar men de ser ut som du inte nog mycket. När man inte äter tillräckligt ställer kroppen in sig på svält. Säg till om jag har fel. :)

2008-03-04 @ 23:28:39
URL: http://jejja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0